niedziela, 23 czerwca 2013

Prolog


Prolog



    Z uśmiechem na twarzy kroczę bydgoskimi ulicami. Młoda dziewczyna kończąca z wyróżnieniem średnią szkołę. Dostająca stypendium na każdym uniwerku w Polsce tylko ,dlatego że wygrała ogólnopolską olimpiadę historyczną. Na ramieniu wisi czarna torba NIKE. W uszach wetknięte ma zielone słuchawki w których dźwięczy jeden z utworów Adele. Jest zadowolona z życia. Spełniona. Zastanawiacie się kim jest ta dziewczyna. Tak to ja. Innymi rzecz biorąc nazywam się Marika Jaślewska albo inaczej Mery. Nie żadna tam Krwawa Mery. Moją pasją od wieki wieków była historia no i oczywiście siatkówka. Nigdy nie myślałam ,że będzie mi dane poznać Ciebie. Ciebie który zmieni mój cały świat. Będziesz moim utrapieniem ale i spełnieniem. Nie wiem co było dla mnie lepsze? Mogę powiedzieć ,że nauczyłeś mnie życia. Pokazałeś ,że nie warto żyć w świecie iluzji i  magicznego świata. Ludzie nie są  tacy wspaniali na jakich się wydają.  Ty na pewno nie byłeś święty. Weszłam do mieszkania. Miałeś po mnie przyjechać pod szkołę ,ale znając życie znów musiałeś zostać na treningu. Znów musiałeś gdzieś pojechać z Konanem. ZNÓW musiałeś coś zrobić. Niby byłam Twoja, ale wcale tego nie odczuwałam. Weszłam do mieszkania. Moje usta wypowiedziały charakterystyczne słowa ‘wróciłam’ ale odpowiedziała mi głucha cisza. Moich rodziców również nie było w domu. Jedyna myśl jaka przeszła mi przez głowę ,była iż pójdę do Ciebie. Przebrałam się w ciut luźniejsze cichy i zbiegłam niemal co dwa schodki. Nie widzieliśmy się przecież przez 12 godzin. To niemal wieczność. Pośpiesznie udałam się na przystanek by w rezultacie wsiąść do autobusu linii 123. I tak po kilku minutach weszłam do klatki Twojego bloku. Dzwonię raz. Dzwonię drugi raz. Siadam zrezygnowana na schodach by na Ciebie poczekać.  I tak minęły mi kolejne minuty. Aż w końcu się pojawiłeś. Zaprosiłeś mnie niechętnie do mieszkania. A widok który tam zastałam radykalnie zmienił mój los. Nasz los.

____

I co tu dużo mówić. W mojej głowie zrodził się kolejny plan. Bohater jest znany przez nagłówek. (Moja skłonność i uwielbienie do środkowych)

Zapraszam do śledzenia. I komentowania. 

PS. Dziękuje Pituniu kochany za dziś. Za mecz <3

Całuje A. 

51 komentarzy:

  1. Kocham piosenkę, jest klimat <3
    Kocham to, że będzie Wrona <3
    i kocham bo tak. I chuj <3
    kochająca Julka <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj. Nie wiem co napisać-jestem w głębokim wstrząsie po meczu. Jednak dodaję blog do obserwowanych, bo jestem ciekawa co takiego wydarzyło się w mieszkaniu środkowego. Podejrzewam kobietę, ale skoro tam była to Wrona chyba by nie wpuścił jej do mieszkania, chociaż zrobił to niechętnie. Historia? Zmora tak wielu :D Ja osobiście nie przepadam. Napewno nie jest jej łatwo mieć mężczyznę, który jest ciągle zabiegany. Na pewno bardzo go kocha, w co nie wątpię, ponieważ 12 godzin-niby nic, a dla niej wiecznoćś.

    Czekam na next. Informuj oczywiście :)
    Zapraszam na "2" na przyjaciel-nie-na-zawsze.blogspot.com
    Piotrek z Lilką zaszaleli, jak się to skończy? Zapraszam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście kocham historię i dlatego tez ten wątek powstał. Oprócz fenomenalnej gry Piotrusia i Kubiania nie będę komentowac meczu ,bo szkoda słów.
      Chętnie odwiedzę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jestem pierwsza?
    To tak, już lubię główną bohaterkę,bo śmiem stwierdzić, że darzy ona miłością historię. A to przecież rzecz przecudna *,*
    Poza tym jest Andrzej, a nie tylko Ty masz skłonność i uwielbienie do środkowych :D
    I boję się, co Mańka zastała u Wrony :C Ale na pewno nie było to nic miłego :(
    Pozdrawiam i czekam na kolejne :)
    +jeżeli masz ochotę, to zapraszam tutaj gorzka-prawda-rozczarowan.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, jednak trzecia :D

      Usuń
    2. Oj a dla mnie jesteś prawie pierwsza <3
      Historia i Piotrek Nowakowski mą miłością <3
      Wszystko wyjaśni się w kolejnych rozdziałach.
      Pozdrawiam Annie

      Usuń
  4. A co tam się wydarzyło w mieszkaniu ?
    Oczywiście zainspirował mnie już ten proloh + Wrona ! :D Blog dodaję do obserwowanych i czekam na 1 wpis :)
    + http://smakgorzkiejzemsty.blogspot.com/ pojawił się 2 wpis :)
    zapraszam.

    a co do meczu dzisiejszego to ;
    Darłam się przez wszytskie sety, wierzyłam w nich do końca. Płakałam z nadzieję na lepsze. Marne szanse na to abyśmy wyszli z grupy, ale wiara czyni cuda, Czekajmy na następne 6 spotkań i miejmy nadzieję, że będą wygrane + na potknięcia się pozostałych drużyn.
    A jak nie to adios Argentyna..
    Mało brakowało od pierwszego wygranego meczu, jak narazie mamy wszystkie przegrane i jesteśmy ostatni w tabeli z marnymi 3 punktami, gdy inni mają już po 10.
    W ubiegłym roku forma przyszła za szybko, na IO w Londynie świeciliśmy oczami, tu jest natomiast odwrotnie. Forma przychodzi za późno, ale może to lepiej ? Na ME będzie w sam raz.
    'Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce'
    I tak ich Kocham ♥♥♥


    Pozdrawiam, bezduszna ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzeć się przez sety to mało powiedziane. Z moich ust wypłynęło tyle niecenzuralnych słów tego wieczora ,że sama się niekiedy zastanawiałam ,że takie znam. Koniecznie następne spotkania muszą być wygrane. Nie ma innej opcji. A co do mieszkania Andrzeja wszystko wyjaśni sie niebawem :)
      Pozdrawiam Annie

      Usuń
  5. co się tam stało?
    czekam na pierwszy rozdział :D.

    też wielbisz Pita? :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Pita to kocham <3
      Zobaczysz w rozdziale ,co tam się stało.

      Usuń
    2. Pit bogiem ♥ ♥ ♥

      http://beenoughopowiadanie.blogspot.com/ zapraszam :D

      Usuń
  6. Natrafiłam na Twojego bloga przez S. I szczerze przyznaję, że mi się podoba :D Szczególnie, że lubię Wronę :D
    Jestem bardzo ciekawa co się tam stało :)
    Pozdrawiam i oczywiście jeśli mogłabyś mnie informować na http://lifecansurprise.blogspot.com/
    Oraz oczywiście tam zapraszam :) Też o Wronie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam Twoje cudeńko.
      Cieszę się ,że trafiłaś.
      No stanie się rzecz nie miła ale co tu dużo mówić.
      Oczywiście ,że poinformuję.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Aaaaa<3 Wrona<3 Jak ciekawie się zapowiada<3 Czekam na więcej pisz szybko, bo nie mg się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie :D Co się tam stało? Jeśli mogłabyś mnie informować to byłabym wdzięczna - http://never-wanted-to-feel.blogspot.com/
    PS. Co to za piosenka ta RIP ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RIP i ją śpirwała RITA ORA.
      Cieszę się ,że się podoba. I oczywiście będę informować :)

      Usuń
  9. Zapraszam na reaktywację http://wybuchowa-para.blogspot.com/ :)

    Buziaki i czekam na jedynkę , bezduszna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest Wrona, jestem i ja. Zapowiada się bardzo ciekawie i interesująco. Nie mogę doczekac się kolejnego. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,że będziesz. Właśnie powstaje 5 rozdział wiec mam nadzieję ,że będzie interesująco
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Fajnie się zapowiada;) Na pewno będę śledzić dalsze losy opowiadania;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Wielkie dzięki. Cieszę się bardzo
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Zapraszam na XIV http://zsiatkowkacalezycie.blogspot.com/

      Usuń
  12. Świetnie. Nieźle się zapowiada. Ciekawa jestem co stało się w mieszkaniu i czego można się spodziewać po kolejnym rozdziale. Będę śledzić.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Cieszę się ,że będziesz śledzić.
      Całuje A.

      Usuń
  13. A więc mamy chyba tą sama skłonność do srodkowych xd
    Świetny prolog i bardzo sie jaram,że właśnie taki pomysł z Wrona zrodził się w twojej genialnej głowie ;) To dopiero prolog a już mam w głowie pytanie co stalo się w mieszkaniu ;) czekam na następny;p
    Na pewno będę tu często wpadać ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. środkowi moja miłość ,zwłaszcza Cichy.
      Dzięki za miłe słowa. Kurdę w mojej głowie jest milion pomysłów i kończą się po prologu. Ale tu mam spisane 10 rozdziałów w tym epilog wiec jest git :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Też mam pomysl na nowe ale w sumie tylko na prolog i epilog a co w środku nie mam pojęcia xd ale zmotywuję się niedługo mam nadzieję ;)

      Usuń
  14. Jestem. I zostaję :) Prolog mnie bardzo zaciekawił, chcę wiedzieć co nawywijał Wronka ;>> Poza tym też mam straszną skłonność do środkowych :D I do przyjmujących... ;)))
    Dodaję blog do polecanych :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że jesteś i ,że zostajesz.
      Środkowi mą miłością do końca.
      Z przyjmujących moje serce ma tylko Kubi.
      Dzięki.
      Pozdrawiam A.

      Usuń
  15. Uuuuu Fajniutko:D Przez przypadek ale jak szczęśliwy tutaj trafiłam i będe zaglądać często.
    Pozdrawiam Jull. Zapraszam do mnie http://l-oo-v-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Co tu dużo pisać, zaintrygowałaś mnie. Nieco tajemniczo, ale to mi się podoba. Czekam z niecierpliwością, jak dodasz pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że się podoba. No następny rozdział najprawdopodobniej w czwartek albo w piątek.
      Pozdrawiam i czekam do 10 :D

      Usuń
  17. Ciekawy początek, nie mogę się doczekać dalszych losów! :) Informuj mnie proszę na którymś z blogów, adresy znasz ;*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemów zawszę poinformuję.
      Dalsze losy już niebawem.
      Czekam na Twojego Pita.
      Pozdrawiam A.

      Usuń
  18. świetnie się zapowiada! ;) będę tutaj zaglądać oczywiście ;) i śliczna piosenka w tle ;>
    zapraszam do siebie na nowości jestem-powietrzem.blogspot.com :)
    dodaję do moich czytadeł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że piosenki i prolog się podoba.
      Łoo dzięki za dodanie.
      Pozdrawiam A.

      Usuń
  19. Zapowiada się cudnie ;) Czekam na kolejne rozdziały :D
    Informuj mnie jeśli możesz: http://all-you-need-is-love-and-volleyball.blogspot.com/ w wolnym czasie zapraszam również do poczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa.
      Oczywiście ,że odwiedzę Twój blog.
      Pozdrawiam A.

      Usuń
  20. Nieźle się zapowiada.. :) Piszę się na to!! może być ciekawie :D Jest Wrona jest zabawa :P
    Zapraszam też do mnie: http://dzis-jutro-wczoraj-zawsze-siatka.blogspot.com/
    http://wezmiloscwreceiprzebij.blogspot.com/
    http://tojasiatkowkatwojamilosc.blogspot.com/
    Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że się podoba.
      Są środkowi jest zabawa.
      Zajrzę niebawem.
      Pozdrawiam A,

      Usuń
  21. Jeśli jest wrona, to na pewno będzie się można pośmiać, a ja to lubię, i zamierzam być :D
    Z tego prologu dowiedzieć się o nich za wiele nie można, ale to mi się podoba, bo strasznie intryguje :D A wiesz, intryga, to coś co kobiety lubią najbardziej, a podobno najbardziej to już lubią ją wredne kobiety, a że na mnie niektórzy tak mówią, bo mam swój charakter, to ja to lubię :D
    Czekam już z niecierpliwością na następny :)
    Jeśli możesz to informuj mnie przez gg 15696793 lub na którymś z moich blogów w odpowiednich miejscach :)
    Pozdrawiam,
    Dzuzeppe :*
    Ps. Jeśli masz ochotę zajrzeć do mnie, to zapraszam na 20 na http://add-me-wings.blogspot.com/ oraz na 12 na http://the--past--in--the--future.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obawiam się ,że za dużo się nie pośmiejesz ,chociaż nie wiem. Sądząc po moim scenariuszu i już napisanym epilogu śmiać się nie będziesz.
      Oczywiście ,że poinformuje. Zawsze do usług.
      Pozdrawiam Annie

      Usuń
  22. Podobam mi się i to bardzo :)
    Blog już dodaję do obserwowanych i na pewno będę śledzić ich losy.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,że się podoba.
      Pierwszy rozdział już dziś ! :)
      Pozdrawiam Annie

      Usuń
  23. Zapowiada się niezwykle interesująco :)
    Dziękuję za miłe słowa i tym samym zapraszam na nowy: http://pasio-passione.blogspot.com/2013/06/trojka.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Magiczna piosenka sprawia, że słucham jej teraz w kółko i kółko.

    Podzielam uwielbienie do środkowych <3

    zapraszam na :
    http://fireflystories.blogspot.com/
    i
    http://naturalnaniedotykalnanieprzewidywalna.blogspot.com/

    całuję, Ś.

    OdpowiedzUsuń